Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Overslaan en naar de inhoud gaan

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Alphega apotheek en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en actuele promoties.

Inschrijven nieuwsbrief

Welkom bij

Alphega Apotheek Bakel & Milheeze B.V.

Adres

Dorpsstraat 18
5761BN  BAKEL
AGB code apotheek: 02008047

Telefoon

Fax

0492345146

Openingstijden

  • Maandag
    • -
  • Dinsdag
    • -
  • Woensdag
    • -
  • Donderdag
    • -
  • Vrijdag
    • -
  • Zaterdag
    gesloten
  • Zondag
    gesloten

Apothekers

Mevr. A. Willekens
Mevr. J. Verbrugge
Mevr. H. Brons

Voor het aanvragen van uw herhaalrecept, actuele medicatieoverzicht of uitleg over de bijsluiter hoeft u de deur niet meer uit. U beheert en regelt uw medicijngebruik eenvoudig en veilig met de gratis Alphega app. U heeft 24 uur per dag inzicht in uw medicatie en bestelt deze direct via uw eigen smartphone. De Alphega app is eenvoudig in het gebruik en beveiligd om uw gegevens te beschermen.

 

Download de app

De Alphega app is te downloaden in de App store en de Google Play Store. Om uw gegevens en privacy te beschermen moet u zich eenmalig registreren. De volgende keer dat u de app gebruikt kunt u inloggen met uw persoonlijke toegangscode, vingerafdruk of via Face ID.

Buiten de reguliere openingstijden, op zaterdagen, zondagen, feestdagen en op 24+31 december na 16u, kunt u terecht bij Dienstapotheek Elkerliek.
Deze bevindt zich in de centrale hal van het Elkerliek ziekenhuis
Wesselmanlaan 25 te Helmond
tel. (0492) 59 59 83 (Na 21.00u: ingang spoedpost).

Team apotheek Bakel-Milheeze

Visie

Onze apotheek moet een plek zijn waar mensen zich thuisvoelen en weten dat we al het mogelijke doen hen te helpen, op een vriendelijke manier. Naar buiten toe willen we uitstralen dat alle medewerkers in de apotheek over voldoende vakkennis beschikken, betrouwbaar, behulpzaam en flexibel zijn. Voor dit alles is een goede sfeer en samenwerking binnen en buiten de apotheek van het allergrootste belang.

Door middel van farmacotherapie en farmaceutische patiëntenzorg willen we als apotheek een bijdrage leveren aan het verbeteren van de kwaliteit van leven alsmede aan de lengte van van het leven van onze patiënten. Deze zorg zien we als een continu proces en geven we inhoud door middel van zorgactiviteiten. Deze zorgactiviteiten bestaan uit afhandeling van medicatiesignalen, geven van gebruiksinstructies, medicatieanalyses, thuiszorgbegeleiding, voorlichting en adviesgesprekken, documentatie en zorgmodules.

De apotheek is daarmee een centrale schakel in de gezondheidszorg, die direct invloed heeft op de gezondheid en het welzijn van de klanten. Belangrijk is daarom ook het onderhouden van contacten met voorschrijvers, zorgverzekeraars, patiëntenverenigingen en toeleveranciers.

We streven naar een zo hoog mogelijke kwaliteit van dienstverlening.

Klachten- en wensen

Heeft u een klacht? U kunt een klacht altijd met een van onze assistenten of met de apotheker bespreken en wij proberen er dan samen met u een oplossing voor te vinden. Tevens noteren wij alle klachten, zodat wij eventuele maatregelen kunnen nemen om deze klachten in de toekomst te voorkomen.

Mochten wij er niet met u uit kunnen komen, dan kunt u zich wenden tot de Klachtencommissie Openbare Apotheek:

Klachtencommissie Openbare Apotheek
Postbus 1136/ Antwoordnummer 614
1400 BC Bussum 

Klachtenbemiddeling Openbare Apotheken 
E-mail:bemiddelingapotheken@xs4all.nl
Telefoon: 06 – 22 92 16 49

Zorgverzekering

Voor veel mensen declareren wij rechtstreeks bij hun verzekering. Gaat u naar een andere verzekeraar of krijgt u een nieuw polisnummer? Wanneer uw verzekeringsgegevens wijzigen, is dat voor de apotheek ook belangrijk om te weten. Wij kunnen dan de aan u verstrekte medicijnen op de juiste wijze declareren.

Uw geneesmiddelen in een andere verpakking

Het kan zijn dat u geneesmiddelen krijgt, die er anders uitzien dan u gewend bent. Dit is wel hetzelfde middel, maar het is goedkoper. Door deze zogenaamde generieke geneesmiddelen uit te geven, helpt onze apotheek met het betaalbaar houden van de gezondheidszorg. In plaats van een relatief duur merkpreparaat krijgt u van ons een goedkoper alternatief. Dit middel moet aan dezelfde eisen voldoen als het oorspronkelijke merkproduct en is dus net zo werkzaam en veilig. Ziet uw geneesmiddel er anders uit dan u gewend bent en heeft u daar vragen over? Stel deze dan gerust aan één van onze medewerkers.

Proeftijd voor geneesmiddelen

Als u een geneesmiddel voor de eerste keer krijgt voorgeschreven, mogen wij u slechts een voorraad voor 15 dagen meegeven. Dit is een bezuinigingsmaatregel van de overheid om te voorkomen dat er onnodig medicijnen in de afvalcontainer terechtkomen. Bijvoorbeeld als het geneesmiddel bij u niet goed werkt of vervelende bijwerkingen geeft.

Als de arts voor een langere periode geneesmiddelen voorschrijft, dan krijgt u voor de resterende hoeveelheid een herhaalrecept van ons mee.

Medicatiebewaking

Als we een recept ontvangen, dan geven we het geneesmiddel niet zomaar mee. Eerst controleren we of u het geneesmiddel zonder problemen kunt gebruiken. Daarna zullen we bijna altijd toelichten hoe u het geneesmiddel moet gebruiken. Dit kan soms even duren, maar u bent er wel zeker van dat u het medicijn veilig kunt gebruiken.

Controle van recepten is noodzakelijk, omdat het wel eens voorkomt dat de arts een medicijn voorschrijft, dat niet samengaat met medicijnen die u al gebruikt. Sommige geneesmiddelen versterken of verzwakken bijvoorbeeld elkaars werking. Op zo'n moment nemen we contact op met uw huisarts om te overleggen. We kijken niet alleen naar uw geneesmiddelgebruik, maar houden ook rekening met allergieën, eventuele zwangerschap of kinderwens. Geef dit daarom door aan uw apotheek.

Wij adviseren u ook vrij verkrijgbare geneesmiddelen in de apotheek te laten registreren, als u chronisch geneesmiddelen gebruikt of zwanger bent. Want ook deze middelen kunt u dan niet altijd veilig gebruiken.

Zelfzorggeneesmiddelen

Ook bij zelfzorggeneesmiddelen is het van belang dat u het juiste middel gebruikt. Net als bij receptgeneesmiddelen spelen factoren, zoals leeftijd, bij kinderen ook het gewicht en de duur van de klacht een rol.

De apotheekmedewerker zal u dan ook altijd eerst een paar vragen stellen om een goed advies te kunnen geven. In goed overleg kiezen we het meest geschikte product. Maar u moet niet vreemd opkijken als we een keertje nee verkopen. Het kan best zijn dat uw klacht niet behandeld kan worden met een zelfzorgproduct. Wij verwijzen u dan naar uw dokter.

Bij gebruik van medicijnen adviseren wij zelfzorgproducten altijd bij uw eigen apotheek te halen. Het zelfzorgproduct zal worden vastgelegd in de apotheekcomputer. Op die manier vindt veilige medicatiebewaking plaats.

Overgevoelig voor bepaalde stoffen? Meld het ons!

Als u ergens allergisch voor bent, is het verstandig dat bij de apotheek te melden. Wij voeren dat dan in onze computer in, zodat wij u kunnen waarschuwen als uw allergie problemen oplevert in combinatie met de geneesmiddelen die u gaat gebruiken.

Ook als u zwanger bent of borstvoeding geeft, kan het nuttig zijn ons dat te melden. Sommige geneesmiddelen mogen dan niet (samen) gebruikt worden. We geven u graag advies.

Betalen in de apotheek

U kunt geneesmiddelen natuurlijk contant of via pin betalen. Het meest praktische voor beide partijen is om de verrekening van de kosten rechtstreeks via uw verzekeringsmaatschappij te laten lopen, indien mogelijk. 

In de apotheek gelden de algemene verkoop- en betalingsvoorwaarden van de KNMP.

Bestellingen

In de apotheek hebben we veel producten op voorraad. Dus als u met een recept bij ons komt, zullen wij u vaak direct kunnen helpen. Mochten wij iets voor u moeten bestellen, dan kunt u het geneesmiddel vaak dezelfde dag nog ophalen. Het is verstandig om geneesmiddelen of incontinentiematerialen waar u niet buiten kunt niet op het laatste moment aan te vragen. Bij homeopathische middelen moet u rekening houden met een langere levertijd.

Uw privacy 

De balie van de Alphega apotheek Bakel-Milheeze bestaat als het ware uit afzonderlijke eilandjes. Hiervoor is gekozen in verband met privacyoverwegingen. Hierdoor is het mogelijk met iemand een gesprek te voeren zonder dat een ander mee kan luisteren. Daarnaast beschikken we over een aparte spreekkamer voor het voeren van een rustig of privacygevoelig gesprek.

In de apotheek registreren we verschillende gegevens van u, zoals uw naam, telefoonnummer, medicijngebruik en eventuele allergieën. Deze gegevens zijn nodig om te bepalen of u een geneesmiddel veilig kunt gebruiken en om u te kunnen bereiken, bijvoorbeeld als we u iets belangrijks vergeten zijn te vermelden.

Wij gaan uiterst zorgvuldig met uw gegevens om. We zijn gebonden aan ons beroepsgeheim en aan het privacyreglement van onze beroepsorganisatie. U kunt erop rekenen dat uw gegevens alleen in te zien zijn door de apothekers, de apothekersassistenten en uzelf. 

Voor het opvragen van uw medicijnoverzicht kunt u langskomen in de apotheek. Op uw verzoek per e-mail, kunnen wij uw gegevens ook digitaal aan u verstrekken.
Voor het uitwisselen van gegevens met andere apotheken (zoals de dienstapotheek) of zorgverleners, dient u eenmalig toestemming te geven. Dit kan via www.ikgeeftoestemming.nl of middels een formulier dat u kunt opvragen in de apotheek. Meer informatie over het uitwisselen van medische gegevens is te vinden op www.vzvz.nl/apotheken.

In de privacyverklaring kunt u lezen welke persoonsgegevens wij verwerken en waarvoor. Tevens staat in de privacyverklaring opgenomen welke rechten u hebt. Mocht u vragen hebben of uw rechten willen uitoefenen, dan kunt u contact opnemen met L.H. Osinga, onze functionaris Gegevensbescherming. U kunt hem bereiken via www.fgmc.nl.

Bijbetalen

De overheid wil graag bezuinigen op kosten van medicijnen. Ze hebben daarvoor een aantal maatregelen ingevoerd. Een van die maatregelen is dat per categorie geneesmiddelen een gemiddelde prijs is vastgesteld. Dat is de maximale prijs die de ziektekostenverzekeraars mogen vergoeden. Voor medicijnen die duurder zijn dan die vastgestelde prijs moet worden bijbetaald. Heel vervelend, maar wij kunnen daar helaas niets aan veranderen. Wel kunnen wij in overleg met uw huisarts in sommige gevallen zoeken naar een goedkoper alternatief dat wel volledig wordt vergoed.

Adres- en verzekeringsgegevens

Voor veel mensen declareren wij rechtstreeks bij hun verzekering. Gaat u naar een andere verzekeraar of krijgt u een nieuw polisnummer? Wanneer uw verzekeringsgegevens wijzigen, is dat voor de apotheek ook belangrijk om te weten. Wij kunnen dan de aan u verstrekte medicijnen op de juiste wijze declareren.

Wij stellen het ook zeer op prijs dat, u ons bij een verhuizing ook een adreswijziging stuurt. Als u naar een andere plaats verhuist, kunnen wij een medicatieoverzicht uitdraaien van het afgelopen jaar. Dit kunt u dan bij uw nieuwe apotheek en huisarts afgeven ter informatie.

Oude geneesmiddelen

Op de verpakking staat tot welke datum uw medicijnen goed blijven. Breng geneesmiddelen die over de datum zijn en geneesmiddelen die u niet meer gebruikt terug naar de apotheek of de milieustraat. Deze worden dan milieuvriendelijk verwijderd. In verband met privacy verzoeken wij u alle medicijnen in te leveren zonder etiketten en verpakkingsmateriaal.

Overleg met artsen

Wist u dat de artsen en apothekers nauw samenwerken? Regelmatig komen de artsen en apothekers bijeen om de nieuwste inzichten in medicijnen te bespreken. Soms is er iets bijzonders met een recept. Een vreemde dosering bijvoorbeeld of een medicijn waarbij extra controle nodig is. Dan overleggen we zonodig met uw arts.

Regelmatig hebben we met een groep huisartsen 'farmaco-therapie-overleg'. 

Onze werkwijze

Uw medicatie is belangrijk. Het merendeel van de geneesmiddelen is alleen via de apotheek verkrijgbaar. Dat is niet zonder reden. De apotheek controleert en stelt uw recept met zorg samen. Het is van belang dat u het juiste geneesmiddel, in de juiste dosering en hoeveelheid meekrijgt, voorzien van gedegen advies en uitleg over het gebruik. Daar nemen wij desgewenst met elk van onze patiënten de tijd voor. Om u en onze andere patiënten zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn vragen we u om onze huisregels in acht te nemen. 

 

We houden rekening met elkaar

  • Parkeer uw auto of fiets zonder de toegang van de apotheek te versperren.
  • Huisdieren zijn in de apotheek niet toegestaan vanwege mogelijke allergieklachten van andere patiënten. Voor hulphonden maken wij een uitzondering.
  • Roken, vapen, eten en drinken is niet toegestaan in de apotheek.
  • Om onze patiënten aan de balie goed en verstaanbaar te woord te kunnen staan, verzoeken we u om uw mobiel niet in de apotheek te gebruiken. Moet u toch bellen, loop dan even naar buiten.
  • Medische informatie is vertrouwelijk. Om de privacy van onze patiënten en medewerkers te beschermen is het niet toegestaan om beeld- en/of geluidsopnamen te maken in de apotheek. 
  • Sommige van onze patiënten hebben een handicap en/of zijn slecht ter been. Zij krijgen in onze apotheek met voorrang een zitplaats.

 

We gaan respectvol met elkaar om

  • Iedereen is welkom in onze apotheek en wordt met respect door ons te woord gestaan, ongeacht afkomst, religie, huidskleur, gender en seksuele voorkeur. 
  • Word niet boos, wij zijn er om u te helpen. Bent u niet tevreden over onze aangeboden zorg, maak dit dan kenbaar aan ons. We proberen er dan samen, in alle redelijkheid, uit te komen.
  • Soms krijgt u een ander geneesmiddel van ons dan u voorheen kreeg. We begrijpen dat u zich afvraagt waarom. Wij leggen u graag uit wat reden hiervoor is. Mocht u daarna nog vragen hebben, stelt u deze dan gerust.
  • In onze apotheek gedragen we ons volgens de algemeen geldende (fatsoens-)normen en waarden. Wij tolereren geen belediging, grof taalgebruik, discriminatie, agressie, geweld of intimiderend gedrag van onze patiënten en medewerkers. Bij onaanvaardbaar gedrag of het niet naleven van de huisregels, wordt toegang tot de apotheek ontzegd. 
  • Van agressie, geweld, intimidatie, vandalisme en/of diefstal wordt aangifte gedaan bij de politie.

Farmaceutisch consult

Voor de meest uiteenlopende vragen kunt u laagdrempelig bij onze apotheek terecht. Sommige vragen vergen echter extra uitzoekwerk en/of overleg met uw voorschrijvend arts door uw apotheker. 
Vanaf 1 januari 2021 is het mogelijk om een consult aan te vragen met uw apotheker. De apotheker zal problemen/vragen over uw medicatie met u doornemen. Mogelijke bevindingen zullen met uw voorschrijver worden besproken en waar nodig zal uw medicatie worden aangepast.
Net zoals bij een huisarts worden voor dit consult kosten in rekening gebracht, die indien mogelijk, worden gedeclareerd bij uw zorgverzekeraar.
Mocht u behoefte hebben aan dergelijk consult, aarzel dan niet om contact op te nemen met de apotheek en een afspraak te maken. 

  • Adviesgesprek astma & COPD

    Heeft u astma of COPD dan is goede zorg en advies over medicijnen belangrijk. Bij Alphega apotheek kunt u terecht voor een adviesgesprek.

  • Diabeteszorg

    Diabetes is een stofwisselingsziekte die het lichaam belemmert om suiker (glucose) uit voeding te verwerken.

  • Farmacogenetische test

    Uw DNA, uw medicijnen

  • Herhaalservice

    Gebruikt u dagelijks medicijnen? Vraag dan naar onze herhaalservice.

  • Huidverzorging

    Verschillende apotheken organiseren beauty dagen. Je kunt dan uitgebreid kennis maken met de producten die verkrijgbaar zijn in de apotheek.

  • Incontinentiezorg

    Urine-incontinent zijn betekent dat u uw urine (plas) niet goed op kan houden. Als u hiermee te maken hebt, wilt u het beste advies en de beste producten.

  • Medirol®

    Medirol® is een service van Alphega apotheek. Het bestaat uit meerdere producten om het innemen van je medicijnen makkelijker en veiliger te maken. Medirol® bestaat uit een rol met medicijnzakjes en een persoonlijke informatiemap.

  • Reizigersadvies

    Ook voor een persoonlijk reizigersadvies gaat u naar uw Alphega apotheek.

  • Stoppen met roken

    Hart- en vaatziekten, longaandoeningen, onvruchtbaarheid en kanker: Steeds vaker worden we geconfronteerd met de gevaren van roken, veroorzaakt door de teerproducten die ontstaan bij het verbranden van tabak.

  • Kijksluiter

    De belangrijkste informatie uit de bijsluiter van uw medicijn kort en duidelijk uitgelegd in een video

  • Medicijnkluis

    Uw medicijnen ophalen wanneer u wilt, 24 uur per dag, 7 dagen per week.

  • Bezorgservice

    Bent u aan huis gebonden en daardoor niet in staat om de apotheek te bezoeken, informeer dan naar onze bezorgservice.

  • Spreekkamer

    Voor vragen en gesprekken die meer privacy vereisen, beschikken wij over een aparte spreekkamer.

  • Inloopspreekuur

    Op het spreekuur kunt u met al uw specifieke vragen over uw medicijngebruik terecht.

  • Alphega app

    Inzicht in uw medicijnen via uw mobiel

Wilt u zich inschrijven bij onze apotheek? Vul dan het onderstaande formulier volledig in.


Waarom moet ik mij inschrijven?

U kunt voorgeschreven medicijnen / recepten van de (huis) arts niet zomaar ophalen bij de apotheek. U moet hiervoor ingeschreven zijn. Een belangrijke taak van de apotheek is het vastleggen en bewaken van uw medicijngebruik. We moeten er namelijk zeker van zijn dat u het (voorgeschreven) medicijn zonder problemen kunt gebruiken. Met de gegevens van uw inschrijfformulier leggen wij een dossier voor u aan waarin deze informatie nauwkeurig wordt bijgehouden. Het dossier met uw medicatiegegevens is door u altijd op te vragen bij de apotheek.


Aanduiding van verplicht veld
Geslacht
Ik geef de apotheek toestemming:
Mijn dossierbeheerder te worden en mij te laten uit schrijven bij mijn huidige apotheek.
Voor het delen van mijn medicatiedossier met apotheken waarmee wij samenwerken voor bijzondere zorg rond geneesmiddelen.
Om andere zorgverleners toegang te geven tot mijn medicatiedossier (via het Landelijk SchakelPunt) mits hieraan een zorgvraag ten grondslag ligt.
Om gegevens van het laboratorium op te vragen en in te zien, die nodig zijn om juist en veilig gebruik van medicatie te garanderen (bijv nierfunctie).
Voor het opvragen van mijn medicatiedossier bij mijn huidige apotheek.
CAPTCHA

 

Zijn alle velden correct ingevuld, vink het vakje ‘Ik ben geen robot’ aan en klik daarna op de groene knop om het formulier te versturen.

Uw medische gegevens delen

Uw huisarts en apotheek hebben toegang tot uw medisch dossier. Om uw privacy en de veiligheid van uw gegevens te waarborgen mogen zij deze niet zonder uw toestemming delen met andere zorgverleners. Mocht u getroffen worden door een ziekte of ongeval en behandeld worden door een onbekende arts, apotheek of specialist dan kan uw medisch dossier van groot belang zijn. Zeker wanneer het toedienen van medicatie noodzakelijk is. 

 

Voorwaarden
Om ervoor te zorgen dat zorgverleners uw medische gegevens veilig kunnen raadplegen is het Landelijk Schakelpunt (LSP) opgericht. Het opvragen van uw medisch dossier is aan voorwaarden gebonden om uw privacy en gegevens te beschermen:

 

  • Alleen huisartsen, apotheken en medisch specialisten zijn gemachtigd om medische gegevens te raadplegen op het LSP.
  • Andere zorgverleners kunnen alleen informatie opvragen als zij zijn aangesloten bij het LSP en als dit in het belang is van uw behandeling.
  • U kunt altijd nagaan wanneer en wie uw dossier heeft geraadpleegd.
  • Uw medisch dossier mag alleen gedeeld worden wanneer u daar toestemming voor heeft gegeven.

 

Uw toestemming
Uw medisch dossier bevat relevante informatie over uw medicijngebruik, mogelijke allergieën en de toestand van uw gezondheid. Dit kan de zorgverlener ervan verzekeren dat de juiste medicatie op een veilige manier kan worden toegediend. 

 

Met uw toestemming mag uw medisch dossier gedeeld worden. U kunt het toestemmingsformulier invullen via de onderstaande button. U kunt voor meer informatie en het invullen van het toestemmingsformulier ook bij uw Alphega apotheek terecht. Wij adviseren u graag. 

 

Klik hier om uw toestemming te geven.

 

CAPTCHA

 

Zijn alle velden correct ingevuld, vink het vakje ‘Ik ben geen robot’ aan en klik daarna op de groene knop om het formulier te versturen.

Waarom krijg ik een ander merk medicijn mee?

Waarom krijgt u soms van uw apotheek een ander merk medicijn mee dan het merk dat u normaliter ontvangt? Dit kan de volgende redenen hebben:

  • Uw medicijn is (tijdelijk) niet meer leverbaar door een medicijntekort.
  • Uw medicijn wordt niet (meer) vergoed vanwege het voorkeursbeleid dat uw zorgverzekeraar hanteert.

 

Dezelfde werking en kwaliteit

Een bepaald medicijn kan door meerdere fabrikanten worden geproduceerd en onder verschillende merknamen worden uitgebracht. Ondanks eventuele zichtbare verschillen bevat elke variant altijd dezelfde werkzame stoffen en voldoet aan dezelfde strenge Europese kwaliteitseisen.

 

Voorkeursbeleid per zorgverzekeraar

Uit deze varianten kiest uw zorgverzekeraar de beste optie, vaak voor de voordeligste prijs. Alleen dit voorkeursmedicijn wordt dan door uw zorgverzekeraar vergoed. Dit noemen we het preferentie- of voorkeursbeleid. Op de website van uw zorgverzekeraar kunt u hun voorkeursbeleid inzien.
 

Ons retourbeleid

  • Geneesmiddelen en handverkoopmedicatie die de apotheek uit zijn geweest kunt u niet retourneren. We nemen deze geneesmiddelen alleen aan om ze veilig te vernietigen.
  • Speciaal voor u bestelde producten kunnen niet worden geretourneerd.

Heeft u een klacht?

Ondanks ons streven naar kwaliteit kan het voorkomen dat u niet of minder tevreden bent over de manier waarop u door ons bent geholpen. Neem in dat geval bij voorkeur direct contact met ons op. Er bestaat een grote kans dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

 

Klachtenfunctionaris

Komt u er met uw apotheker niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Met uw informatie wordt vertrouwelijk om gegaan. De klachtenfunctionaris kan bemiddelen en zoekt samen met u naar een oplossing.

 

Contactgegevens klachtenfunctionaris

06 22 92 16 49

apotheek@quasir.nl

 

Onafhankelijke geschillencommissie

Wij nemen elke klacht serieus en zoeken actief naar een passende oplossing voor u. Bent u desondanks toch niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? U heeft al een gesprek gehad met de betrokken hulpverlener van de apotheek en tussenkomst van de leidinggevende heeft uw onvrede ook niet weg kunnen nemen? Dan kunt u overwegen uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

 

Onze apotheek is aangesloten bij de KNMP-klachten en geschillenregeling. De regeling voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) en bestaat uit klachtenbemiddeling en een onafhankelijke geschillencommissie.

 

Contactgegevens geschillencommissie Openbare Apotheek

Postbus 8018

5601 KA Eindhoven

088 02 29 181

 

info@skge.nl

www.skge.nl

 

Vermeld in uw schrijven duidelijk om welke vestiging het gaat.