Sorry, you need to enable JavaScript to visit this website.
Overslaan en naar de inhoud gaan

Altijd op de hoogte

Schrijf u in voor de nieuwsbrief van Alphega apotheek en blijf op de hoogte van het laatste nieuws en actuele promoties.

Inschrijven nieuwsbrief

Welkom bij

Alphega Apotheek Wijhe

Actualiteiten

Herhaalservice

Alphega nieuwsbrief

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief en ontvang als eerste de actuele promoties en het laatste nieuws per e-mail.

Lees meer
Winterse ongemakken P6-2024

Winterse ongemakken

Tijdens de wintermaanden neemt het risico op een griep of verkoudheid toe. De kortere dagen en dalende temperatuur vergen mee...

Lees meer
Stralend de winter door P6-2024

Stralend de winter door

Door de winterkou droogt de huid sneller uit. Goed en op tijd insmeren is daarom belangrijk. Gebruik dan een crème, serum of ...

Lees meer
Farmacogenetische test campagnebeeld 2

Farmacogenetische test

Gebruikt u (chronische) medicatie op recept en heeft u last van bijwerkingen? Vraag naar onze farmacogenetische test.

Lees meer
Gezondheids-APK

Meer inzicht in uw gezondheid?

We zijn steeds meer bezig met onze gezondheid, maar wat is het effect van onze leefstijl? Door bewust om te gaan met ons lich...

Lees meer
Stoppen met roken - dame

Stoppen met roken

Op Nieuwjaarsdag maken we goede voornemens, zoals stoppen met roken. Maar bent u er nu klaar voor?

Lees meer

Adres

Raadhuisplein 2-1
8131 BN  WIJHE
AGB code apotheek: 02008826

Telefoon

Openingstijden

  • Maandag
    • -
  • Dinsdag
    • -
  • Woensdag
    • -
  • Donderdag
    • -
  • Vrijdag
    • -
  • Zaterdag
    gesloten
  • Zondag
    gesloten

Apothekers

S.R. Blaauw (BIG-nummer: 79064943617)

Onze apotheek biedt u de mogelijkheid om online uw geneesmiddelendossier te raadplegen en uw (chronische) medicijnen te bestellen wanneer het u uitkomt. Wij maken hiervoor gebruik van de website Mijngezondheid.net.

 

Account aanvragen

Om gebruik te kunnen maken van MijnGezondheid.net meldt u zich eenmalig aan bij de apotheek. Vervolgens maakt de apotheker voor u een gebruikersaccount aan.

 

Inloggen

Nadat de apotheker uw account heeft bevestigd kunt u voortaan inloggen met uw DigiD met sms-code. Door gebruik te maken van de inlogprocedure via DigiD is uw dossier veilig te benaderen en voldoet de apotheek volledig aan de privacywetgeving. Via MijnGezondheid.net kunt u uw dossier inzien, vragen stellen (e-consult), geneesmiddelen opnieuw aanvragen en een medicatiepaspoort afdrukken.

 

Klik op de onderstaande button om in te loggen.

 

Meer weten?

Neem voor vragen of om u aan te melden contact op met onze apotheek.

Herhaalservice

Alphega apotheek Wijhe biedt een 'Herhaalservice' aan.
Als u gebruik maakt van deze service dan regelt de apotheek voor al uw chronische huisartsenreceptuur de herhaalrecepten. U krijgt een mail als wij uw medicatie klaar hebben staan.

Vraag naar de spelregels en maak een afspraak met één van ons.

**Huisartsenpost en dienstapotheek zijn bedoeld voor medische spoedgevallen die niet kunnen wachten tot de volgende dag of tot na een weekend**

Buiten de openingstijden van de apotheek kunt u voor spoed terecht bij:

De Spoed Apotheek
Dr. Van Heesweg 2
Zwolle
(t) 038 424 5474

De Spoedapotheek is gevestigd in de Isala Klinieken en bereikbaar via de hoofdingang van het ziekenhuis.
Op dezelfde plaats is de Huisartsenpost bereikbaar, die heeft telefoonnummer 0900 333 6 333.

Team Wijhe
MedGemak
IJsselhuis Logo

Missie

Apotheek Wijhe voorziet de inwoners, instellingen en zorgverleners van Wijhe laagdrempelig van betaalbare, kwalitatief goede farmaceutische producten en diensten, zgn. farmaceutische zorg. Apotheek Wijhe draagt hierdoor bij aan goed en verantwoord geneesmiddelgebruik door de inwoners van Wijhe en voorkomt daardoor medicatie gerelateerde problemen en fouten.

Apotheek Wijhe verbetert de kwaliteit van leven van de Wijhenaar, voorkomt ziekenhuisopnames waardoor de Wijhenaar langer zelfstandig thuis kan blijven wonen.

Visie

Klanten kunnen op diverse manieren bij apotheek Wijhe terecht. Voor de klant die graag persoonlijk contact wil, is er de fysieke apotheek. Voor de online ingestelde klant, zijn er digitaal mogelijkheden om producten en diensten af te nemen. Klanten willen kundig en klantgericht geholpen door goed geschoolde en deskundig personeel die toetsbaar werken volgens richtlijnen en beroepstandaard. De klant verwacht dat de apotheek haar rol in preventieve zorg pakt. (e)Health is belangrijker geworden. De apotheek gebruikt hiervoor eHealth-toepassingen.

Medicatiebegeleiding en zorgcontacten van de complexe patiënt worden bij voorkeur op afspraak en persoonlijk in de apotheek of bij de patiënt thuis beleefd. Laag-complexe zorg kan aanvullend ook digitaal of op afstand worden geleverd, maar vervangt niet de persoonlijke fysieke contactmomenten in de apotheek.

De levering van medicatie is grotendeels geautomatiseerd en deels uitbesteed. De klant kiest zelf of hij de medicatie haalt of bezorgd wil krijgen door Apotheek Wijhe.

Omdat duurzaamheid steeds belangrijker is geworden, zal ook apotheek Wijhe in haar beslissingen duurzaamheid meenemen als belangrijk toetsingscriterium.

 


Huisregels in de apotheek

Vanzelfsprekend gaan we fatsoenlijk met elkaar om. Soms lukt dit niet. Hierdoor kunnen verwarrende of bedreigende situaties ontstaan voor u en mijn personeel. Daarom hebben we huisregels opgesteld waarop we elkaar kunnen aanspreken. Zo blijft apotheek Wijhe een veilige ontmoetingsplek voor iedereen.

  • We laten de ander in zijn waarde, ook al verschillen we van mening.
  • We geven elkaar de ruimte voor een privé gesprek.
  • We blijven van andermans spullen af.
  • We bieden minder validen de mogelijk om te zitten.
  • Iedereen die zich fatsoenlijk gedraagt is welkom.
  • We beschadigen niets en niemand.

Mocht u zich hier niet aan (willen) houden, dan behouden wij het recht voor u in onze apotheek te weigeren.

Namens apotheek Wijhe

Sijtze Blaauw, openbaar apotheker

 


Zorgverzekering

Voor bijna al onze klanten declareren wij rechtstreeks bij hun zorgverzekering. Als wij op tijd weten of er iets aan uw verzekering verandert, kunnen we de declaratie op de juiste wijze afhandelen. Mocht u zorgverzekeraar de declaratie afkeuren, dan blijft u verantwoordelijk voor het vergoeden van zorg en product. Dit volgens onze algemene verkoopvoorwaarden.

Uw geneesmiddelen in een andere verpakking

Het kan zijn dat u geneesmiddelen krijgt, die er anders uitzien dan u gewend bent. Vaak gaat het dan om andere fabrikant. De apotheek wordt door zorgverzekeraars verplicht om het goedkoopste gelijkwaardige medicijn af te leveren. Dat helpt namelijk mee bij het betaalbaar houden van de gezondheidszorg. In plaats van een relatief duur merkpreparaat krijgt u een goedkoper alternatief. Dat andere middel voldoet aan dezelfde wettelijke eisen als het oorspronkelijke merkproduct en is dus net zo werkzaam en net zo veilig. Ziet uw geneesmiddel er anders uit dan u gewend bent en heeft u daar vragen over? Stel deze dan gerust aan één van onze medewerkers.

Proeftijd voor geneesmiddelen

Als u een geneesmiddel voor de eerste keer krijgt voorgeschreven, geven we u voor een periode van 2 weken mee. Als er geen klachten optreden in die eerste periode, kan meestal daarna voor een langere tijd een recept geschreven worden. Dit is een maatregel van de overheid om te voorkomen dat er onnodig medicijnen in de afvalcontainer terechtkomen als er toch onverhoopt bijwerkingen optreden. Als de arts bij het eerste recept al voor een langere periode voorschrijft, dan krijgt u voor 2 weken mee.  Daarnaast maken we een herhaaltegoed aan voor de resterende hoeveelheid.

Uw privacy

In de apotheek is het mogelijk om met iemand een gesprek te voeren zonder dat een ander meeluistert. Wij hebben hier twee aparte spreekkamers voor beschikbaar. 

In de apotheek registreren we verschillende gegevens van u, zoals naam, telefoonnummer, medicijngebruik en eventuele allergieën. Deze gegevens zijn nodig om te bepalen of u een geneesmiddel veilig kunt gebruiken en om u te kunnen bereiken, bijvoorbeeld als we u iets belangrijks vergeten zijn te vermelden.

Als u toestemming geeft voor het openstellen van uw dossier tbv het LSP, geeft u daarmee ook aan dat, in kader van medicatiebewaking, de apotheker inzage krijgt in uw farmaceutische labgegevens. Denk hierbij aan bijvoorbeeld uw nier- en leverfunctie.

Wij gaan uiterst zorgvuldig met uw gegevens om. We zijn gebonden aan ons beroepsgeheim en aan het privacyreglement van onze beroepsorganisatie. We gebruiken uw gegevens alleen in het kader van goede farmaceutische zorg. U kunt erop rekenen dat uw gegevens alleen in te zien zijn door de apothekers, de assistenten, uw arts en uzelf.

U kunt zelf online inzien welke gegevens wij hebben geregistreerd na inloggen met behulp van uw DigiD op MijnGezondheid.net. Ook kunt u een verzoek indienen voor inzage in in de logging van u dossier. Dit volgens Wabvpz in aanvulling op de WGBO en AVG.

Medicatiebewaking

Als we een recept ontvangen, dan geven we het geneesmiddel niet zomaar mee. Eerst controleren we of u het geneesmiddel zonder problemen kunt gebruiken. Daarna zullen we bijna altijd toelichten hoe u het geneesmiddel moet gebruiken. Dit kan soms even duren, maar u bent er wel zeker van dat u het medicijn veilig kunt gebruiken.

Controle van recepten is noodzakelijk, omdat het wel eens voorkomt dat de arts een medicijn voorschrijft, dat niet samengaat met medicijnen die u al gebruikt. Sommige geneesmiddelen versterken of verzwakken bijvoorbeeld elkaars werking. Of de arts maakt een vergissing in de dosering. Op zo'n moment nemen we contact op met uw huisarts om te overleggen. We kijken niet alleen naar uw geneesmiddelgebruik, maar houden ook rekening met allergieën, eventuele zwangerschap of kinderwens. Geef dit daarom door aan uw apotheek.

Wij adviseren u ook vrij verkrijgbare geneesmiddelen in de apotheek te laten registreren, als u chronisch geneesmiddelen gebruikt of zwanger bent. Want ook deze middelen kunt u dan niet altijd veilig gebruiken.

Zelfzorggeneesmiddelen

Ook bij zelfzorggeneesmiddelen is het van belang dat u het juiste middel gebruikt. Net als bij receptgeneesmiddelen spelen factoren, zoals leeftijd, bij kinderen ook het gewicht en de duur van de klacht een rol.

De apotheekmedewerker zal u dan ook altijd eerst een paar vragen stellen om een goed advies te kunnen geven. In goed overleg kiezen we het meest geschikte product. Maar u moet niet vreemd opkijken als we een keertje nee verkopen. Het kan best zijn dat uw klacht niet behandeld kan worden met een zelfzorgproduct. Wij verwijzen u dan naar uw dokter.

Wilt u uw geneesmiddelgebruik nog veiliger maken, dan kunnen wij de zelfzorgmiddelen ook in de apotheekcomputer vastleggen. Op die manier vindt er ook medicatiebewaking plaats.

Overgevoelig voor bepaalde stoffen? Meld het ons!

Als u ergens allergisch voor bent, is het verstandig dat bij de apotheek te melden. Wij voeren dat dan in onze computer in, zodat wij u kunnen waarschuwen als uw allergie problemen oplevert in combinatie met de geneesmiddelen die u gaat gebruiken.

Betalen in de apotheek

U kunt geneesmiddelen natuurlijk contant of via pin betalen. Het meest praktische voor beide partijen is om de verrekening van de kosten rechtstreeks via uw verzekeringsmaatschappij te laten lopen. Dit is voor de meeste maatschappijen al mogelijk.

Bijbetalen

De overheid wil graag bezuinigen op kosten van medicijnen. Ze hebben daarvoor een aantal maatregelen ingevoerd. Een van die maatregelen is dat per categorie geneesmiddelen een gemiddelde prijs is vastgesteld. Dat is de maximale prijs die de ziektekostenverzekeraars mogen vergoeden. Voor medicijnen die duurder zijn dan die vastgestelde prijs moet worden bijbetaald. Heel vervelend, maar wij kunnen daar helaas niets aan veranderen. Deze bijbetaling wordt door uw zorgverzekeraar met u verrekend. 

Bestellingen

De meeste geneesmiddelen kunnen wij uit voorraad leveren. Mochten wij onverhoopt iets niet op voorraad hebben dan bestellen wij dat voor u. In de meeste gevallen kunt het de volgende dag na 11.00u ophalen.
Wilt u er zeker van zijn dat u niet voor niets komt, dan kunt via onze website uw geneesmiddelen alvast bestellen. Of via uw eigen Gezondheidsportaal https://www.mijngezondheid.net

 

Oude geneesmiddelen

Op de verpakking staat tot welke datum uw medicijnen goed blijven. Breng geneesmiddelen die over de datum zijn en geneesmiddelen die u niet meer gebruikt terug naar de apotheek. U kunt deze zelf in de daarvoor bestemde afvalbak gooien bij de ingang van de apotheek. De etiketten haalt u zelf van de doosjes. En gooi de kartonnen omverpakking bij het oud papier. Kleine moeite, goed voor het milieu! Wij zorgen dan dat oude medicijnen milieuvriendelijk worden vernietigd.

 

Overleg met artsen

Wist u dat de artsen en apothekers nauw samenwerken? Regelmatig komen de artsen en apothekers bijeen om de nieuwste inzichten in medicijnen te bespreken. Dit heet FTO, wat staat voor farmaco-therapie-overleg.

 

Huisregels apotheek Wijhe 

Vanzelfsprekend gaan we fatsoenlijk met elkaar om. Soms zijn er situaties waarbij de dit moeilijk kan zijn. Dit kan leiden tot verwarrende of bedreigende situaties voor u en voor het team van Apotheek Wijhe. Daarom hebben we aan aantal huisregels opgesteld waar we elkaar op kunnen aanspreken. Zo blijft Apotheek Wijhe een veilige ontmoetingsplek voor iedereen!

 

We laten de ander in zijn waarde. Ook al verschillen we van mening.

We geven elkaar de ruimte. 

We blijven van andermans spullen af.

We beschadigen niets of niemand.

We staan op voor minder validen of zwangere vrouwen. 

Er is altijd mogelijkheid om geschillen uit te praten met de apotheker. 

 

 

U bent van harte welkom!

 

Namens het team van  Apotheek Wijhe,

Sijtze Blaauw, openbaar apotheker

 

 

Nb: En mocht u zich hier niet aan (willen) houden, dan kunnen wij u de toegang tot onze apotheek weigeren.

En bij (non-) verbale geweld of agressie, doen wij altijd melding bij de politie

 

Mijngezondheid.net

Alphega apotheek biedt je de mogelijkheid om je (chronische) medicijnen online te bestellen bij de apotheek wanneer het jou uitkomt. Hiervoor kun je gebruik van de dienst www.mijngezondheid.net. Direct toegankelijk via je DigiD!.

Met behulp van mijngezondheid.net bestel je eenvoudig je herhaalmedicatie of maak je een afspraak bij je huisarts. Ook het uitprinten van een medicatiepaspoort gaat zeer eenvoudig. En heeft u een vraag voor de openbaar apotheker? Stel deze via een beveiligde verbinding via mijngezondheid.net. Binnen 24 uur heeft u een reactie.

Nieuwsgierig? Log hier in met behulp van je DigiD:  www.mijngezondheid.net.  

 

Spreek uw openbaar apotheker

Heeft u vragen over uw medicijnen? Of wilt u weten of uw medicijnen wel de juiste voor u zijn? Maak dan een afspraak met uw openbaar apotheker. Bel 0570-52 4242 of mail naar info@apotheekwijhe.nl

 

Apotheek Wijhe levert Zorg op Maat

De Zorg op Maat van Apotheek Wijhe houdt in dat we zo veel als mogelijk is rekening houden met uw persoonlijke omstandigheden. Wanneer u slecht ter been bent of even het huis niet uit kunt, bezorgen we aan huis, ook in het buitengebied van Wijhe.  Als u al uw pillen niet meer uit elkaar kunt houden, willen wij graag meedenken over een oplossing. En voor de sporters: we hebben een prachtig assortiment aan bandages en braces in huis.

Omdat wij niet weten wat belangrijk voor u is, geef dit bij ons aan. Dan kunnen wij nog beter Zorg op Maat leveren.

 

Informatie

Bij elk geneesmiddel dat u voor de eerste keer krijgt, geven wij u een gepersonaliseerde informatiefolder mee. Op www.kijksluiter.nl kunt de informatie nog eens na kijken. Via een kort animatiefilmpje wordt u in eenvoudig taal de belangrijkste aandachtspunten van uw geneesmiddel verteld.

 

Spreekkamer

Heeft u behoefte aan een rustig gesprek of extra uitleg over uw medicijnen, dan kunt u een afspraak maken voor een Farmaceutisch Consult met uw openbaar apotheker of een assistente.  We hebben hiervoor twee spreekkamers beschikbaar.

 

Voorlichting

Het is ook mogelijk dat uw apotheker bij uw vereniging een praatje komt houden over wat er wel en niet allemaal mag en kan met medicijnen. Bel of loop even binnen in de apotheek. Dan kunnen we samen bespreken hoe we het best kunnen aansluiten bij uw wensen. In de regel zijn hier geen kosten aan verbonden.

 

Bezorgservice

Voor mensen die aan huis gebonden zijn en daardoor niet in staat zijn de apotheek te bezoeken, hebben wij een bezorgdienst. Wilt u gebruikmaken van deze service? Vraag dan uw huisarts dit op het recept te zetten. U kunt natuurlijk ook zelf contact opnemen met de apotheek. Een telefoontje van uw kant is voldoende om ervoor te zorgen dat de geneesmiddelen of hulpmiddelen bij u thuisbezorgd worden.


Voor het bezorgen van zelfzorgmiddelen, zoals Paracetamol, een hoestdrankje ed., vragen wij € 2,50 bezorgkosten.

 

Inhalatie-instructie

Wanneer u inhalatiemedicijnen gebruikt, zullen we u bij een eerste keer uitleggen hoe u het beste inhaleert. Dat doen we in alle rust in een van de spreekkamers. Als u later twijfelt aan de manier waarop u het doet, maak een afspraak voor een extra controle . We kijken graag nog een keertje mee om u van tips te voorzien. En op www.inhalatiegebruik.nl kunt u ook voorbeeldfilmpjes vinden.

  • Actueel medicatieoverzicht

    Alphega apotheek biedt u de mogelijkheid om uw medicatieoverzicht via uw eigen persoonlijke pagina te bekijken en eventueel uit te printen.

  • Adviesgesprek astma & COPD

    Heeft u astma of COPD dan is goede zorg en advies over medicijnen belangrijk. Bij Alphega apotheek kunt u terecht voor een adviesgesprek.

  • Farmacogenetische test

    Uw DNA, uw medicijnen

  • Alphega chat

    Vragen voor onze apotheek? Dat kan ook via chat.

  • Herhaalservice

    Gebruikt u dagelijks medicijnen? Vraag dan naar onze herhaalservice.

  • Kijksluiter

    De belangrijkste informatie uit de bijsluiter van uw medicijn kort en duidelijk uitgelegd in een video

  • Herhaalservice

    Gebruikt u dagelijks medicijnen? Vraag dan naar onze herhaalservice.

Wilt u zich inschrijven bij onze apotheek? Vul dan het onderstaande formulier volledig in.


Waarom moet ik mij inschrijven?

U kunt voorgeschreven medicijnen / recepten van de (huis) arts niet zomaar ophalen bij de apotheek. U moet hiervoor ingeschreven zijn. Een belangrijke taak van de apotheek is het vastleggen en bewaken van uw medicijngebruik. We moeten er namelijk zeker van zijn dat u het (voorgeschreven) medicijn zonder problemen kunt gebruiken. Met de gegevens van uw inschrijfformulier leggen wij een dossier voor u aan waarin deze informatie nauwkeurig wordt bijgehouden. Het dossier met uw medicatiegegevens is door u altijd op te vragen bij de apotheek.


Aanduiding van verplicht veld
Geslacht
Ik geef de apotheek toestemming:
Mijn dossierbeheerder te worden en mij te laten uit schrijven bij mijn huidige apotheek.
Voor het delen van mijn medicatiedossier met apotheken waarmee wij samenwerken voor bijzondere zorg rond geneesmiddelen.
Om andere zorgverleners toegang te geven tot mijn medicatiedossier (via het Landelijk SchakelPunt) mits hieraan een zorgvraag ten grondslag ligt.
Om gegevens van het laboratorium op te vragen en in te zien, die nodig zijn om juist en veilig gebruik van medicatie te garanderen (bijv nierfunctie).
Voor het opvragen van mijn medicatiedossier bij mijn huidige apotheek.
CAPTCHA

 

Zijn alle velden correct ingevuld, vink het vakje ‘Ik ben geen robot’ aan en klik daarna op de groene knop om het formulier te versturen.

Uw medische gegevens delen

Uw huisarts en apotheek hebben toegang tot uw medisch dossier. Om uw privacy en de veiligheid van uw gegevens te waarborgen mogen zij deze niet zonder uw toestemming delen met andere zorgverleners. Mocht u getroffen worden door een ziekte of ongeval en behandeld worden door een onbekende arts, apotheek of specialist dan kan uw medisch dossier van groot belang zijn. Zeker wanneer het toedienen van medicatie noodzakelijk is. 

 

Voorwaarden
Om ervoor te zorgen dat zorgverleners uw medische gegevens veilig kunnen raadplegen is het Landelijk Schakelpunt (LSP) opgericht. Het opvragen van uw medisch dossier is aan voorwaarden gebonden om uw privacy en gegevens te beschermen:

 

  • Alleen huisartsen, apotheken en medisch specialisten zijn gemachtigd om medische gegevens te raadplegen op het LSP.
  • Andere zorgverleners kunnen alleen informatie opvragen als zij zijn aangesloten bij het LSP en als dit in het belang is van uw behandeling.
  • U kunt altijd nagaan wanneer en wie uw dossier heeft geraadpleegd.
  • Uw medisch dossier mag alleen gedeeld worden wanneer u daar toestemming voor heeft gegeven.

 

Uw toestemming
Uw medisch dossier bevat relevante informatie over uw medicijngebruik, mogelijke allergieën en de toestand van uw gezondheid. Dit kan de zorgverlener ervan verzekeren dat de juiste medicatie op een veilige manier kan worden toegediend. 

 

Met uw toestemming mag uw medisch dossier gedeeld worden. U kunt het toestemmingsformulier invullen via de onderstaande button. U kunt voor meer informatie en het invullen van het toestemmingsformulier ook bij uw Alphega apotheek terecht. Wij adviseren u graag. 

 

Klik hier om uw toestemming te geven.

 

CAPTCHA

 

Zijn alle velden correct ingevuld, vink het vakje ‘Ik ben geen robot’ aan en klik daarna op de groene knop om het formulier te versturen.

Heeft u een klacht?

Ondanks ons streven naar kwaliteit kan het voorkomen dat u niet of minder tevreden bent over de manier waarop u door ons bent geholpen. Neem in dat geval bij voorkeur direct contact met ons op. Er bestaat een grote kans dat we samen tot een oplossing kunnen komen.

 

Klachtenfunctionaris

Komt u er met uw apotheker niet uit? Dan kunt u uw klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Met uw informatie wordt vertrouwelijk om gegaan. De klachtenfunctionaris kan bemiddelen en zoekt samen met u naar een oplossing.

 

Contactgegevens klachtenfunctionaris

06 22 92 16 49

apotheek@quasir.nl

 

Onafhankelijke geschillencommissie

Wij nemen elke klacht serieus en zoeken actief naar een passende oplossing voor u. Bent u desondanks toch niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? U heeft al een gesprek gehad met de betrokken hulpverlener van de apotheek en tussenkomst van de leidinggevende heeft uw onvrede ook niet weg kunnen nemen? Dan kunt u overwegen uw klacht voor te leggen aan een onafhankelijke geschillencommissie.

 

Onze apotheek is aangesloten bij de KNMP-klachten en geschillenregeling. De regeling voldoet aan de eisen van de Wet kwaliteit klachten en geschillen in de zorg (Wkkgz) en bestaat uit klachtenbemiddeling en een onafhankelijke geschillencommissie.

 

Contactgegevens geschillencommissie Openbare Apotheek

Postbus 8018

5601 KA Eindhoven

088 02 29 181

 

info@skge.nl

www.skge.nl

 

Vermeld in uw schrijven duidelijk om welke vestiging het gaat.